vrijdag 4 februari 2011

New in + update

Ik heb gisteren een video-tje opgenomen met een paar nieuwe items die ik de afgelopen paar dagen en weken had gekocht. Ook een kleine update over m'n wreck this journal! Ik heb m'n best gedaan, maar beware het is een vrij lange video :) 

Laat de zomer maar komen hoor!
Gisteren bij de Kruidvat heb ik ook een potje kunstnagel-remover gekocht, die Serena in dit artikel en filmpje ook gebruikt. Ik heb die bij haar thuis al een paar keer uitgeprobeerd, en ja je nagelriemen worden er wat ruiger van, maar het werkt wel heel goed! Bao-Nhi vertelde me dat er bij de Kruidvat een aanbieding was dus ik heb een eigen potje gekocht. Normaal kosten ze €4,99 maar met de korting betaalde ik €3,75 dus dat scheelt wel een paar Euro's!
Wanneer die vloeistof op is, gooi ik er gewoon andere nagellakremover in. Ik denk dat, dat wel even goed werkt, het gaat mij namelijk vooral om die borsteltjes die erin zitten. 
Dus, glitter nagellak; kom maar op!!! 

Kijken jullie ook altijd uit naar het dessert als je uiteten gaat? Ik zeg altijd dat ik naast mijn 'gewone' maag, ook nog een extra heb; speciaal voor toetjes/desserts haha! Oh ik ben zoooo'n zoetekauw! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen