zondag 29 mei 2011

Mijn make-up + de Action organizer

Eerst had ik een grote hoeveelheid make-up op mijn kastje staan, verdeeld over 3 toilettasjes. Elke ochtend was het weer graaien in de tasjes naar dat ene product. Nu niet meer! Laatst heb ik ook de make-up organizer van de Action aangeschaft en toen mijn make-upjes opnieuw ingedeeld en mijn make-up tafel meteen eens even opgeruimd. Hier laat ik zien hoe ik mijn organizer heb in gedeeld en welke make-up producten tot mijn dagelijkse routine horen...

Achterin heb ik 3 foundations staan, 2 van Max Factor en eentje van Lancome. Alle 3 trouwens fijne foundations, alhoewel ik ook erg benieuwd ben naar de Photo Finish foundation van Catrice, daar heb ik op verschillende blogs lovende reviews over gelezen! Anyways, daarnaast staat nog een mascara van MNY en een Hema wenkbrauwpotlood. Daarnaast staan een aantal kwasten. Ik heb een stiplingbrush (Lancome), een schuine kwast voor een gelliner (Forever21), een blushkwast (Essence) en een kwast voor losse poeder (Catrice). 
Daarvoor heb ik de Maybelline Volum'Express Colossal Cat Eyes mascara (klik hier voor het review!), de Sephora mascara, een MNY lipbalm, een 7-Up lipbalm (Primark), een eyeliner (Essence), een crème van Dermalogica, de Clean Start lijn en een mini zonnebrandcrème van het Kruidvat huismerk.
De vakjes helemaal vooraan heb ik gevuld met de pillenstrip en de super schattige eyeliner van de winactie. In het grotere vak staat een puntenslijper voor het wenkbrauwpotlood, een gelliner (Wet 'n Wild), een klein potje Sudocreme, een handsanitizer, blush (Sephora), bronzer (Covergirl), een witte/transparant poeder (Manhattan) en het geurtje Light Blue van Dolce&Gabbana.  
Zo, als ik er nu terug naar kijk zijn dit best wel wat producten die ik eigenlijk op dagelijkse basis gebruik! Naast deze make-up producten, heb ik nog meer maar dit heb ik in de la van het ladekastje opgeborgen. Dit zijn de producten die ik minder vaak gebruik en/of minder fijn vind dan bovenstaande producten. Ook een paar andere parfums staan op andere plekken opgeborgen, omdat deze van Dolce&Gabbana als enigste niet in de la paste en daarom maar in de organizer zijn plek vond. Het is overigens echt een heerlijke frisse geur die ik vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg van m'n tante. De producten die hier in de Action organizer staan, vind ik allemaal erg fijn, gebruik ik al een hele tijd dagelijks en zou ik dan ook echt aanraden!

Hebben jullie ook de Action make-up organizer? Hoe hebben jullie je make-upjes georganiseerd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen