vrijdag 20 april 2012

OOTD || Purple & Patterns


Jullie konden laatst al Larissa's outfit zien die zij droeg tijdens de Bloggerspresentatie van Serena in deze post, vandaag laat ik jullie mijn outfit of that day zien. Ik draag ook een blouse met stippen, maar een hele kleurrijke versie daarvan en combineer ik deze met wat andere prints! 


Ondanks het een erg zonnige zondag was, had ik besloten om mijn luipaard jasje weer eens uit de kast te halen, want ja, why not! Het jasje is wollig en lijkt erg warm, maar dat valt reuze mee. Deze blouse, die ik ook droeg in het "How we style - Sheer blouse" filmpje, heb ik van Larissa geleend en is net zoals haar sheer zwarte blouse met witte stippen van de Forever21. Ik vind deze blouse echt geweldig door de polkadots, de kleur, de stof en de cut-outs. LOVE F21!

- "Laris! Ik zie niks!" - 


Ik heb eigenlijk overdag alleen bij Serena's bloggerdag rondgelopen, toch vind ik het fijn om altijd een tas bij me te hebben. In dit geval de Starbag via Cafe-Noir want deze is zo handig en leuk! (Pssst! Gebruik de kortingscode KITTEHS20 om 20% korting te krijgen op deze tas!) Trouwens, de lente is zo leuk, ondanks het ijskoud is nu. Maar het enige wat ik minder fijn vind, is dat ik misschien hooikoorts heb ontwikkeld?! Ik heb er nooit last van gehad, maar heb de laatste tijd last van niesbuien en branderige ogen... Argh!

Blouse: Forever21 // Skinny: Vila // Creepers: H&M // 
Jas: Forever 21 // Ketting: Jeweltys // Starbag: Cafe-Noir

xoxo Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen