donderdag 3 mei 2012

OOTD || Denim Jacket


Laatst konden jullie een inspirational blogpost zien over denim jasjes die ik heb gemaakt naar aanleiding van m'n eigen gekochte spijkerjasje. Hier heb ik het jasje voor het eerst aan en heb ik 'em veilig gestyled met zwarte en witte kleuren. Straks als het wat warmer is -Koninginnedag was lekker hè!- wil ik deze het liefst combineren met een leuke jumpsuit of jurkje. Het is nog even wennen zo'n stijf jack, maar leuk is deze wel! Wat vinden jullie ervan?


Ik heb mijn favoriete zwarte skinny jeans uit de kast gepakt, die ik jullie in deze Fashion Favorites Video ook liet zien en ben ik voor de zwarte bikerlaarsjes van Nelly gegaan. De laatste tijd ben ik helemaal fan geworden van deze zilveren ketting van Forever21 die eigenlijk van Tara is. Hij staat zo leuk op zoveel tops! Ik heb laatst weer stiekem op de site zitten kijken, misschien dat ik binnenkort een bestelling ga plaatsen hèhè! En op de laatste foto is ook weer de buurkat te zien, die mij in een vorige ontmoeting aanviel weten jullie nog? (zie deze outfit of the day!)


Jasje: Lee - Tshirt: Cheap Monday - Ketting: Forever21
Tas: DIY - Jeans: Old Navy - Laarzen: Nelly
xoxo Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen